dinsdag 9 februari 2016

Essence wishlist assortiment update voojaar 2016































- Eyebrow gel colour & shape - 01 brown €2,99
De wenkbrauwgel vormt en accentueert de wenkbrauwen perfect. De gel biedt een prettig gevoel, poederachtig effect en langdurig resultaat. Ik hoop dat deze wenkbrauwgel een beetje lijkt op de dipbrow van Anastasia omdat die me heel fijn lijkt maar toch net iets te duur. Het is alleen wel jammer dat er maar één kleur van deze wenkbrauwgel is, dus hopen dat deze kleur goed is. 

- I love TRENDS nailpolish the Jellys - 28 fruity passion & 32 hot jungle forever €1,79
"The jellys" van de I love TRENDS nagellak collectie creëren een toffe wet-look dankzij de langhoudende gel-textuur. Ben erg benieuwd naar het effect van deze nagellak.

- Velvet Stick Matt Lip Colour - 02 peony star & 05 plum perfect €1,99
De velvet sticks bieden een mat-zijden resultaat. Een zachte textuur en hoge dekking samen in een praktisch mini-formaat en dankzij de grote tip makkelijk en snel aan te brengen. Deze sticks lijken me super fijn om aan te brengen en na wat swatches te hebben gezien weet ik al dat ze lekker dekkend zijn. 

- Liquid ink eyeliner - 05 edgy plum €2,49
Statement eyeliner looks creëer je met de liquid ink eyeliner. Deze paarse eyeliner lijkt me leuk om eens uit te proberen. Denk dat het goed staat bij een simpele look met een nude lipstick op.

- 2 in 1 eyeshadow & liner - 01 go bro'nze & 02 peach perfect €2,79
Oogschaduw of eyeliner? Beide! De textuur is gemakkelijk aan te brengen als eyeliner en kan ook gebruikt worden als oogschaduw. De oogschaduws lijken me heel fijn om aan te brengen. De lichte kleur over het gehele ooglid en een beetje van de bruine kleur in de crease. 
- Keep it perfect! Make-up fixing spray €2,99
Fixeer je makeup met slechts één spray. De lichte, transparante formule van de make-up fixing spray verzekert je make-up van een beschermende film en garandeert een langhouden resultaat. Het heeft een verfrissend effect en is geurvrij. Yes, voor het eerst dat een budgetmerk met een fixerende spray komt. Ik heb altijd het idee dat aan het einde van de dag de helft van mijn foundation is verdwenen, hopelijk zorgt deze spray ervoor dat alles er nog op zit aan het einde van de dag.

De nieuwe collectie van Essence is vanaf eind februari te koop bij Kruidvat en Trekpleister.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten