dinsdag 9 februari 2016

Alledaagse producten - februari 2016


Vandaag laat ik jullie mijn alledaagse producten zien. Het merendeel hiervan is lekker budget maar toch kwalitatief erg goed. Daarnaast ook een paar duurdere producten die ik met veel liefde gebruik :)



Maybelline dream wonder nude foundation 10 Ivory - Essence stay all day concealer 10 Natural Beige - Rimmel stay matte pressed powder 005 Silky Beige - Bior Blush 676 Coral Cruise - Real Techniques sculpting brush - Essence poederkwast - Essence blushkwast

Als basis begin ik altijd met de foundation van Maybelline. Omdat deze foundation heel erg vloeibaar is breng ik een paar druppels op mijn hand aan waarmee ik stippen zet op mijn gezicht. Vervolgens blend ik het met de sculpting brush van Real Techniques. Deze kwast is eigenlijk bedoeld om te contouren maar omdat de haren zo dicht op elkaar zitten is het juist een perfecte kwast om vloeibare foundation mee aan te brengen. Onder mijn ogen breng ik de concealer van essence aan die ik met mijn vingers uitwerk. Om het geheel te fixeren en matteren gebruik ik de poeder van Rimmel. Als blush breng ik graag deze mooie kleur van Dior aan, deze bevat geen glitters en is aardig mat wat zorgt voor een natuurlijk resultaat. Hiervoor gebruik ik een blushkwast van essence.



Hema eyebrow gel - Catrice eyebrow set - Kruidvat pincet - Catrice eyebrow stylist 020 Date with Ash-ton

Mijn wenkbrauwen kam ik in 'model' met het borsteltje dat aan het potloodje zit. Vervolgens teken ik ze lichtjes bij met het potloodje en breng ik wat wenkbrauwgel aan. Omdat deze gel er soms wat nattig uit kan zien laat ik dit opdrogen en ga er dan nog eens met het borsteltje doorheen. Soms gebruik de donkerste kleur van het wenkbrauwsetje om mijn wenkbrauwen nog iets donkerder te maken en duidelijker aan te zetten.


Catrice Glam & Doll volume mascara waterproof - Essence longlasting eye pencil 01 black fever - Hema wimperkruller

Wimpertjes krul ik met deze oude wimperkruller die volgens mij van de hema is. De mascara van catrice is echt geweldig! Het borsteltje is heel fijn en brengt zonder klonters de mascara goed aan. Door deze mascara te gebruiken blijven mijn wimpers de hele dag mooi gekruld. Om mijn ogen iets intenser te maken kleur ik met het zwarte potloodje van essence de buitenkant van mijn bovenste waterlijn in. 


Essence lipstick barely there - Nars audacious lipstick Raquel

Als laatste stap breng ik soms nog een lipstick aan, maar lang niet elke dag. Wanneer ik er toch zin in heb gebruik ik graag deze kleur van essence of Raquel van Nars. De Nars lipstick is echt super fijn, een mooie kleur en hij blijft heel lang zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten