woensdag 17 februari 2016

Review: Catrice high glow mineral highlighting powder


Een van de producten die op mijn Catrice wishlist stond was de high glow mineral highlighting powder in de kleur 010 light infusion. Ik heb deze weten te bemachtigen en laat jullie graag zien wat ik ervan vindt.

Op de achterkant van de verpakking staat dat deze gebakken highlighter verrijkt is met minerale en fijne licht reflecterende parels wat zorgt voor een stralende look. Dit is precies wat ik zoek! De foundation die ik op dit moment gebruik is nogal mat en door dan wat glans toe te voegen op mijn jukbeenderen maakt dat het er wat natuurlijker uit ziet.


De highlighter geeft veel pigment af en glanst erg mooi wanneer er licht op valt. Omdat hij zo goed gepigmenteerd is, is de highlighter ook goed te blenden. Ik breng het aan met een 217 kwast van MAC en blendt het dan een beetje uit zodat je niet een streep ziet. Zo zorgt de highlighter voor een subtiele glowy look. Bij mij blijft de highlighter de hele dag goed zitten en blijft de glans de hele dag mooi. 

Ik vind het een toppertje! Je vindt deze highlighter voor 4,99 bij Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten