woensdag 20 januari 2016

Catrice wishlist assortiment update voorjaar 2016


- High glow mineral highlighting powder - 010 Light Infusion 4,99
Ik heb nog geen highlighter en deze ziet er op de foto erg goed uit!

- Illuminating blush - 040 La Vie en Rose 3,99 
De illuminating blushes combineren twee verschillende kleuren met een subtiele glans en licht parelmoereffect. Ik heb hier al een kleur van en die vind ik heel mooi en goed gepigmenteerd, deze dus ook maar proberen.

- Supreme fusion lipcolour + care - 030 Robin Rosewood * 4,99
Deze nieuwe serie lipsticks combineren een stralende kleur met een verzorgende formule. De zachte textuur zorgt voor een glanzende finish en zachte, egale lippen. Als ik lipstick draag heb ik snel last van droge lippen met velletjes. Ik hoop dat deze lipstick mijn lippen goed verzorgt en velletjes voorkomt. Hopelijk is dit een mooi 'my lips but better' kleurtje.

- Ultimate colour lipstick - 450 Legend'Berry €3,99
Deze donkere lipstick lijkt me echt heel erg mooi. Al is dit een voorjaarscollectie, een donkere lipstick kan eigenlijk altijd wel.  

- Speedstar ultra volume mascara waterproof * 4,59
Deze mascara zou ik graag willen proberen omdat hij een v-vormige vezelborstel heeft waardoor je wimpers aan de buitenkant meer volume krijgen. Door de buitenste wimpers dieper zwart te maken lijken je ogen groter en dat willen we natuurlijk allemaal.

- Glam & doll fasle lashes mascara - 010 Drama Doll 3,99
De waterproof glam & doll mascara is een echte favoriet van mij die ik elke dag gebruik. Deze nieuwe mascara heeft een gebogen borsteltje waarmee je elke individuele wimper dekt en heeft daarnaast ook nog een diepe zwarte kleur.

- HD multitalent powder & make up * 4,99
Deze poeder heeft twee toepassingsmogelijkheden. Wanneer je de poeder met een kwast aanbrengt krijgt je een matte teint, wanneer aangebracht als een foundation met een spons zorgt het voor de perfecte dekking. Zou dit graag willen proberen omdat het me fijn lijkt om in plaats van foundation een dekkende poeder te gebruiken. Daarnaast zien de kleuren er ook nog eens goed uit dus hopelijk is zit er een goede match voor mij bij.

Producten met een * zijn alleen verkrijgbaar in het tweede schap.

De nieuwe collectie is begin februari verkrijgbaar bij Kruidvat. Op de website van catrice vind je een compleet overzicht van alle nieuwe producten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten